KAPELUSZE PEŁNE PŁATKÓW









Kiedyś w poście wspominałam,że czapka jest dobrą alternatywą okularów. W sezon letni można skorzystać z różnych rodzajów kapeluszy,które tak samo zastąpią nam okulary. Jestem osobą, do której bardzo trudno dopasować okulary. Oczywiście stoję w sklepie,stoisku zakładam przeglądam się myślę " całkiem spoko ". Wychodzę na miasto na zakupy,na plaże i się zaczyna, a to za ciemne, a to za jasne,nagle stają się luźne,i  w ogóle powiększają mi nos (haha). Jak wzbogacę się o większą wiedze na temat dopasowywania okularów przeciwsłonecznych to się z wami n pewno podzielę !

Pewnie wiele z was ma taki sam problem,także zły dobór okularów to jeszcze nie koniec świata na urlopie tudzież wypoczynku,bierzemy kapelusz,który nie tylko chroni nasze oczy,ale i głowę od słońca,co jest bardzo ważne ;)

Niestety nie udało mi się wykonać zdjęć typowo ze stylizacjami  na bloga z festiwalu,jednak niedługo coś wrzucę inspirując się wszystkimi dotychczasowymi  festiwalami ;)

Miłego słonecznego tygodnia kochani!

5 komentarzy:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że samo noszenie kapeluszy jest jak najbardziej fajne i ja także lubię je zakładać. Najczęściej kupuję je w https://hatfactory.pl/ i jestem przekonany, że lepszego wyboru tylu nakryć głowy nigdzie indziej nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to, że coraz więcej osób nosi kapelusze gdyż jest to bardzo fajne nakrycie głowy. Moim zdaniem warto jest także posiadać pudełka na kapelusze https://hatfactory.pl/55-pudelka-na-kapelusze ponieważ to właśnie dzięki nim jesteśmy w stanie zadbać o ich jakość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger