AUTUMN











  




Cześć!

 W końcu udało się wykonać sesję jesienną, wybaczcie ale ostatnio w ogóle nie mamy czasu.
Po nowym roku będzie mnie tutaj zdecydowanie mniej. Po zdanej maturze i przeprowadzce wracam do Was z nowymi pomysłami, już teraz rodzą się nowe plany, ale chce aby efekty odzwierciedlały moją prace.

Podstawą stylizacji są botki, które opisywałam w poprzednich postach, nie często zdarza mi się trafić w buty, do których jestem w stanie dobrać każdą stylizacje, zakochałam się w nich totalnie.
Na początku obawiałam się, że będą niewygodne ze względu  na brak platformy. Całe szczęście się myliłam. Są mega wygodne i praktyczne. Jeżeli chodzi o jakość to dałabym 7/10.

Kurtkę wyrwałam rok temu w jednym z lumpeksów, w tym sezonie jest bardzo  pożądana oraz bardzo,bardzo ciepła ;)

Jakiś czas temu zaobserwowałam, że niektórzy nie potrafią zaakceptować  szczęścia rówieśników. Coraz częściej pojawia się taka niezdrowa zawiść. Pytanie po co ?
Ludzie nie potrafią cieszyć się szczęściem innym, proste pogratulowanie, czy też zwykły pozytywny komentarz w stronę tej osoby sprawia wielką trudność.Szukanie oraz wytykanie wad w takich sytuacjach jest nie na miejscu.Nie ważne na jakim etapie rozwijania siebie,oraz dążenia do celu jesteśmy i tak napotykamy ludzi, którzy za wszelką cenę, będą chcieli nam pokazać,że to co robimy jest bezcelowe. A tak naprawdę zazdroszczą tego co ciężką pracą osiągamy.
Moją motywacją jesteście Wy, moi bliscy,oraz mój ukochany. Cieszy mnie to jak widzę, że ktoś nad sobą pracuje tym samym sprawia mu to przyjemność. Każdy do czegoś dąży czy to zdrowy tryb życia,praca nad swoją figurą, nowa lepsza praca, udany występ, przeróżne osiągnięcia, nawet niby śmieszne ale w końcu solidnie zapracowane 3 z matematyki. I zwykłe najprostsze pogratulowanie,albo powiedzenie dobrego słowa sprawia, że człowiek staje się silniejszy i ma więcej siły do działania, a efekty tego będą jeszcze większe. A nas nic to nie kosztuje, wręcz przeciwnie zyskujemy, ponieważ nam też się uda wiele rzeczy w życiu, będziemy z siebie dumni, a usłyszeć kilka dobrych słów, czasami staje się nagrodą za to co dajemy od siebie, i nad czym pracujemy.
Dobre czyny wracają, pamiętajcie kochani ! ;)

Miłego tygodnia :)





STYLIZACJA:
Sukienka- Vero Moda 
Skórzana kurtka pilotka- Second Hand 
Buty/ Botki- Renne





16 komentarzy:

  1. Powinnas być twarza jakiejs marki kosmetycznej, szacuneczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki świetne,cała stylizacja rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nie doczekam się Twojego makijażu chociaz tego szkolnego to obsmaruje cie na pudelku ( haha) prosze daj post o makijzu !

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 z matematyki! Mam w Tobie ogromne wsparcie. Masz wielkie serduszko i mnóstwo empatii. Mimo tego, że nie zawsze jesteśmy zgodne, a nasze zdania często się różnią to jestem wdzięczna, że mam taką przyjaciółkę. Ogarnia mnie mega duma gdy co tydzień widzę wielkie postępy na Twoim blogu. #friendspower ~ Twoja E. ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, mądre słowa!
    Pozdrowionka z wielkiego miasta Króliczku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic sie nie zmieniasz Martucha, czysty Andrzej :) buziaki
    Malkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. kto jest twoim fotografem? moglabys podac namiary ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wspaniale ��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger