DO IT !












Witajcie,


Przed Wami kolejna jesienna stylizacja. Jest ona moją ulubioną. Sukienka oraz buty, w tym przypadku kozaki to najwygodniejszy look. Kozaki wykonane z zamszowego materiału,oraz przylegające do nogi można spokojnie komponować ze spodniami.

Moje życie odkąd pamiętam opiera się na wyczekiwaniu na "odpowiedni moment".  W moim przypadku wygląda to tak. We wtorek uświadamiam sobie,że moja pupa wygląda jak szafa 3 drzwiowa, ale nie zacznę ćwiczyć i przestrzegać diety bo jest wtorek godzina 16, więc poczekam do poniedziałku, nie ma opcji żebym zaczęła realizować postanowienie w środku tygodnia. Mało tego, w niedziele zjem czekolady na zapas może 1 albo 2 tabliczki. Naleśniczki z wypływającą nutellą ,a co tam, wolno mi bo od jutra zaczynam bycie " fit " i trzeba się najeść do nieprzytomności. Od poniedziałku zacznę już używać tych odżywek do włosów, ale to od poniedziałku ok ?
W środe uświadamiam sobie,że moje lenistwo wygrywa nawet z byciem "piękniejszą". Na pierwszym miejscu, którego nikt nie wybije to moja nauka. "dobra poprawie", "poprawi się" "w niedziele się pouczę na poprawe ". Moim nowym celem jest nie odkładanie prac na terminy odlegle jak to zazwyczaj u mnie bywa " na poniedziałek ". Jeżeli też tak macie, to zaczynamy razem od teraz!


Miłego tygodnia kochani ;)







4 komentarze:

  1. Dominika Urbaniak21 listopada 2016 17:17

    Jak znajdziesz sposób na "jutrto to zrobie " to daj znać, mam ten sam problem. :*
    PS. Świetna stylizacja, w moim guście. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się spotkamy to pogadamy o motywacji ;)
      Dziękii !!

      Usuń
  2. Mam to samo!

    Piękne kozaczki jak zwykle świetna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger