#1 MAKE-UP

Cześć Wam,

Przygotowałam na Waszą prośbę szybki uniwersalny makijaż. Potraktujcie go totalnie amatorsko. Jeśli macie jakieś pytania, co do wykonania albo do produktów to chętnie odpowiem i dowiem się jaką wy macie opinie na temat tych kosmetyków.




 
     
1. Na oczyszczoną twarz nakładam Baze rozświetlającą Lirene "BE GLAM".
Po wchłonięciu bazy, rozprowadzam gąbeczką podkład Astor "PERFECT STAY" (102 Golden Beige)

   

  

 

2. Tworze kontur brwi kredką Lovely.
Środek wypełniam cieniami do brwi Catrice i wszystko przeczesuje szczoteczką.

 

                 

  
  3.Na kąciki nakładam cień nr.1 
   całą powiekę wypełniam nr.5
        na wewnętrzną część powieki nakładam nr.6
Paletka Lovely " NUDE" 



4. Na rzęsy aplikuje maskare Maybelline  " LASH SENSATIOAL"




 5. Jako korektora pod oczy używam Loreal perfect match.



 6. Kontur ust obrysowuję przy pomocy konturówki Prestige "10 NATURAL"
Wypełnienie środka błyszczykiem Astor 




7. Twarz lekko wykonturowałam bronzerem Astor " 001 Jewel Glow"








Bazę rozświetlająca używam od 3-4 tygodni, póki co sprawdza się świetnie. Podkład jest bardzo lekki i nawilżający. Na okres zimowy zmieniam podkład na bardziej matujący. Cienie do brwi z Catrice są ze mną od 2 lat, są mega wydajne, to moje 3 pudełeczko. Środka nie pokazałam ponieważ kilka razy zaliczył glebę i sami rozumiecie. Tusz do rzęs polecam z czystym sumieniem, jednak przestałam na jakiś cza stosować odżywki i niestety nie ma efektu wow, ponieważ moje rzęsy są bardzo rzadkie i krótkie. Korektor z Loreal jak dla mnie rewelacja, lekka konsystencja ale doskonale matuje ;)

Powyższy makijaż nie jest szkolny,ani okolicznościowy. Maluje się tak, kiedy wychodzę ze znajomymi, lub idziemy się pobawić. ;)


Jak zwykle czekam na wasze opinie i komentarze. ;)



Miłego i ciepłego tygodnia !























6 komentarzy:

  1. W koncuuu!! Poprosze więcej takich postów

    Pięknie dobrany podkład do twojej skory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiej odżywki do rzęs uzywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie brwi,LOL. Mogę tylko o takich pomarzyc

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger