JESIENNE INSPIRACJE



















































Cześć kochani ! ;)

Wybaczcie, że ostatnio mnie nie było, ale jestem podatna na "jesienne wirusy". 
Na następne tygodnie planuje dla Was fajne jesienne stylizacje. 
Dziękuje ogromnie za tak pozytywny odbiór poprzednich wpisów, co do produktu " hairvity " wznowiłam kurację od dzisiaj, jak będą efekty oczywiście się z Wami tym podzielę, ponieważ dostałam kilka wiadomości dotyczące tego nutrikosmetyku.

Dzisiaj przygotowałam dla Was inspiracje ze stylizacjami jesiennymi.
To wszystko, o czym pisałam w jesiennych trendach, zawarłam dla Was w pigułce.
Jeżeli będziecie chcieli więcej takich postów, to koniecznie napiszcie w komentarzu. ;)


Uciekam do książek, i już za tydzień wracam do Was z jesiennym lookiem. ;)
Trzymajcie się ciepło ! ;)

5 komentarzy:

  1. lubię twojego bloga napisałem na email o pomoc w stylizacji
    widze ty tez masz jobla na welurze i aksamicie
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie moge dostać niektóre z tych rzeczy ?
    ada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super naprawdę aby tak dalej jesteś potrzebna nam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger