RECENZJA HAIRVITY/ JESTEM BLONDYNKĄ !

Cześć Wam !




Przychodzę do Was z recenzją nutrikosmetyku Hairvity, który miałam okazje testować. Zawsze do suplementów diety podchodzę z dystansem, i tutaj również tak było. Jestem w trakcie stosowania nutrikosemtyku, kuracje rozpoczęłam zaraz na początku października. Jest to moje już drugie opakowanie. W moim przypadku odżywiły włosy u nasady, sprawiając że są zdrowo lśniące i przyjemne w dotyku. 
Niestety nie zadziałały w przypadku zahamowania wypadaniu włosów. Na co najbardziej liczyłam.
Cieszę się, że kilka osób po zaprezentowaniu przeze mnie Hairvity, zdecydowało się na zakup. Jestem również ciekawa Waszych efektów i opinii na te temat ;)



W końcu zdecydowałam się na zmianę fryzury. Jestem totalnie zadowolona z efektu.
Przygotowałam dla Was "historie" swoich włosów. Miałam na głowie różne kolory : czarny, rudy, brązowy, ombre. Zdaje sobie sprawę, że wystawiam się na pośmiewisko wstawiając zdjęcia sprzed kilku buntowniczych lat. I tutaj jeszcze bardziej chciałabym poznać wasze zdanie, dajcie znać pod postem lub na instagramie co sądzicie o tej małej zmianie. :)


   








 Kochani wybaczcie ten chaos na blogu, jestem w trakcie zmieniania strony głownej. :)
Przede mną ciężki tydzień w szkole, dlatego zabieram się za książki.
Trzymajcie się!


4 komentarze:

  1. Napiszesz recenzje swojej odżywki do rzęs ? :) Kolor wlosów cudowny, idelanie do ciebie pasuje Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w najbliższym czasie postaram się wstawić recenzje.
      Dzieki ;)

      Usuń
  2. To, że są przyjemne w dotyku sama się dziś przekonałam haha ;) Pamiętam Cię w tych dłuuugich czarnych włosach,pasowały Ci, ale w tym blondzie zdecydowanie najlepiej ;) Może i ja się skuszę na hairvity? Gdzie dostanę i w jakiej cenie ? Gosia M. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosia, zawsze się cieszę jak czytam Twoje komentarze kochana. :)
      Najprawdopodobniej na stronie http://www.hairvity.pl/

      Usuń

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger