SUNRISE 2016





























W końcu się zebrałam i tak o to trzy moje stylizację oparte o festiwale,niestety na Sunrise nie udało mi się wykonać zdjęć,nawet nie byłoby kiedy,także myślę że w takim wykonaniu również Wam wszystkim się spodoba ;)
Sunrise festiwal- jedna z najpopularniejszych imprez z muzyką klubowych w Polsce,jeden z 10 najlepszych festiwali w Europie. 
Wejście na teren festiwalu robi już ogromne wrażenie,od każdego bije taka sama miłość do muzyki,wszyscy sa tak uprzejmi,mili,co bardzo dziwne jak na tak wielką masową imprezę. 
Dwie sceny,Artyści którzy zapewniają nam świetne przeżycie oraz właśnie ją MUZYKĘ. W pewnym momencie zapomina się o tym co się dzieje wokół,z każdej strony otacza Cie muzyka,muzyka którą kochasz.Widok scen,robił tak ogromne wrażenie,odkąd weszłam na teren festiwalu ciarki  mnie nie opuszczały,wszystkim fanom muzyki elektronicznej którzy  jeszcze nie mieli okazji być w Kołobrzegu polecam !
Jedno z marzeń spełnione ! Myślę,że za rok ponownie się tam pojawię ;) 
Planowałam tutaj napisać niezły referat z festiwalu,ale jednak nie. Nie da się tego opisać,uwierzcie.
Niezapomniane chwile,wspomnienia,przeżycie ! ;)

Miłego tygodnia moi kochaniii :)

3 komentarze:

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger