I LOVE KRAKÓW

             



















Drugi raz w Krakowie,i już nie możemy doczekać się następnego wyjazdu.
Zdjęcia,to co tutaj widzicie było robione spontanicznie,tak naprawdę to  wszystko robiliśmy tam w biegu ponieważ wyjazd był spowodowany konkretnym wydarzeniem Żywca - Męskie Granie.
Śmiejemy się,że jedyne co zdążyliśmy zrobić w byłej Stolicy to porządnie zjeść. 
Jazda pociągiem 12-godzin była na tyle męcząca,że przespaliśmy prawie cały dzień meldując się w Hostelu i już piątek nam minął. W Sobote 13.08 odbył się długo wyczekiwany koncert. Znajdowały się dwie sceny,wystąpiło sporo artystów. Oczywiście ja wyczekiwałam tylko TRIO - O.S.T.R, Podsiadło oraz Organek. Byli genialni,no co tu więcej pisać. Jednak sam występ Adama Ostrowskiego przebił wszystkich wykonawców tamtego wieczora ( Pewnie dlatego że ja wielka fanka O.S.T.R). Niedziela-spacer,knajpy,zakupy,atrakcje jak to w dniu wyjazdu.

Odwrotnie do pogody- Słonecznego tygodnia ! 


4 komentarze:

  1. Myślę ze twoj blog jest prawdziwy i szczery, obserwuje od pierwszego posta

    OdpowiedzUsuń
  2. Martucha dawaj cos z makijazem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem totalną amatorką w tym,ale juz myslalam nad tym. Codzienny/Szybki make up niedługo się pojawi ;)

      Usuń
  3. Ciekawy blog :)
    +"tamtego wieczoru" się pisze :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger