METALICZNIE








Jestem i będę - wróciłam/wracam do zdrowia więc wracam również do Was !
Ciesze się, że pod moją nieobecność codziennie odwiedzaliście bloga :)

Metaliczne ubrania,dodatki,buty nie schodzą z polskiej mody, są hitem wiosna/lato 2016!
Nie muszą one nam sie kojarzyć tylko z dyskotekowym klimatem uprzednich lat. 
Nosimy je teraz na codzień do różnych stylizacji, i wygląda to naprawdę nowocześnie!




Wykonując prace nad sesją,spotkałam się pierwszy raz z opiniami osób mi nieznanych.
Wydaję się to być mało istotne,ale jednak dla mnie ważne.
 Jestem ja,mój chłopak który robi zdjęcia i aparat,stoimy na blokowisku nikomu nie przeszkadzając,nie utrudniając przejścia,dosłownie zajmujemy nikomu nie potrzebny kawałek na to aby zrobić kilka zdjęć. Osoby które przechodziły uśmiechały się,przystawały na chwilę,nawet usłyszeliśmy kilka miłych słów. Do rzeczy. Dwie  osoby z okna bloku w moim kierunku zaczęły rzucać jakieś dziwne podteksty "Rozbierz się" " No dawaj" "Haha" "Co to jest". Od razu się speszyłam, zaczęłam odchodzić,zażenowana  na maska na co mój chłopak " Kochanie przestań,kim Ty się przejmujesz,nigdzie nie idziemy". Dokończyliśmy sesje w spokoju. Przez trzy dni mi to nie dawało spokoju,męczyło mnie strasznie,że może faktycznie nie powinnam wracać do tego co robiłam,bo jak.. ktoś przecież źle na mnie spojrzał,powiedział coś co mnie zdemotywowało..
NIE NIE NIE
 Doszłam do wniosku,że tak będzie przez całe życie,na swojej drodze będziemy spotykać osoby którym będzie się podobało to co robisz i takie które za wszelką cene  będą chciały odebrać Ci Twoją siłę,pasje,i to nad czym pracujesz.
I teraz,gdy myślę o tym na spokojnie to nikt nie powinien przejmować się opinią osób,które reprezentują sobą to co reprezentują ( nikogo nie mam zamiaru urazić,ale myślę ,że rozumiecie o jakie osoby  mi chodzi )
Nie miałam zamiaru o tym nikomu opowiadać,ale krytyka to coś z czym będziemy spotykać się na codzień, dlatego nie warto rezygnować z jakiejkolwiek pracy tylko dlatego, że komuś z zewnątrz to nie odpowiada. I pisze  tu o różnych sytuacjach, o szkole, o pracy, o związku, o wszystkim co nas dotyczy. I tu też nie chodzi o to,aby na siłę przekonywać osoby to tego co robimy,jak juz wspomniałam nie każdy będzie stał po Twojej stronie,i nie każdy będzie za tym co robisz,ale to nie powód aby z czegokolwiek rezygnować,pamiętajcie ;)

Trochę Was zaniedbałam,ale postaram się być systematyczna ;)

 Miłego tygodnia kochani!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger