CZERWONY KAPTUREK



Cześć kochani ;)

Dzisiejszy post jest podsumowaniem trendów letnich 2017 w pigułce.
Tak, tak mamy jeszcze ponad miesiąc lata ale myślę, że spokojnie możemy zaczynać.

Zanim cokolwiek omówię to zaznaczę, że sezon wiosna/lato w zoomie na lato to powrót do lat osiemdziesiątych, wszystkie motywy, kolory tamtych lat pojawiły się na wybiegach projektantów a co za tym idzie sieciówek.
Zgromadzając wszystkie informacje, od ubrań po biżuterie stwierdzam, że w tym sezonie nudy nie brakuje, totalna ekstrawagancja związana z kolorami oraz wzorami, zaczynamy.!

Zaczynając od górnych części garderoby najbardziej wyróżniają się falbany, i to ogromnej wielkości. Występują w różnych odsłonach, najczęściej asymetryczne, na jeden bok. Najczęściej kupowane  ubrania to koszule z falbanami oraz sukienki, które w tym fasonie wyglądają naprawdę minimalistycznie i ciekawie. Ogromne " męskie " garnitury, które wdarły się do damskiej garderoby były najczęstszym total lookiem na wybiegach. Jak dla mnie to totalny koszmar. Niedawno skusiłam się w sieciówce na przymierzenie siwej marynarki w paski właśnie w tym stylu, szybciej zdjęłam niż założyłam, chociaż przeglądając looki z tym elementem garderoby można spokojnie wykreować całkiem rozważną stylizacje, ale ja jestem na nie.

 Z poprzedniego sezonu przeszły koszule i bluzy oversize, projektanci je  nieco zmodyfikowali i ramiona poszerzyli poduszkami.
 Jeden z delikatniejszych trendów tego sezonu to na pewno prześwitujące topy, oczywiście nie mówimy tutaj o negliżu. Basicowy top, najczęściej sportowy nakładany pod  prześwitująca z siateczki lub koronki koszulkę, tworzy interesujący i codzienny look.
Mocną częścią garderoby, na którą nie kuszą się często polki w tym sezonie to gorsety. Łączymy je raczej do stylizacji casual. Oversizowa koszulka/koszula + gorset, jeansy/dzwony, szpilki/ adidasy to najczęściej spotykana stylizacja zagranicznych celebrytek.

Przechodzimy teraz do dolnej części naszego ubioru, mianowicie mowa o spodniach. Projektanci odchodzą totalnie od rurek, z odwagą wprowadzają szerokie spodnie, typu dzwony, culottesy. W tym przypadku główny fason to również falbana, wykończenia spodni w asymetryczne falbany to hicior lata, niektórzy twierdza, że to kicz a ja jestem jak najbardziej za! ;)
Z poprzedniego sezonu przeszły spodnie z lampersami czyli dresowe z paskiem, łączone ze szpilkami i koszulą.

Kiczem totalnym tego sezonu są dla mnie szpilki, które prezentują bardzo śmiesznie. Mowa tutaj o niskich szpilach z wydłużonym czubkiem typu " kaczuszki". Żeby bardziej nas zniechęcić projektanci łączyli je z futerkiem.

Projektanci również nie oszczędzali puchu/futerka na dodatkach typu torebki, ale w tym przypadku wygląda to bardzo rozsądnie o ile można w ogóle nazwać tak trendy tego sezonu, projektanci naprawdę poszaleli  i ten sezon jest jednym z najmocniejszych.
 Elementem, który mnie uwiódł to torebki z kołem. Mini torebki, z kołem zamiast pasków to bardzo interesujący dodatek do stylizacji elegant jak i codziennej. Na zdjęciach powyżej zaprezentowałam torbę" worek" która również pojawiała się na wybiegach i pojawia się w sieciówkach w tym sezonie.

Ostatnim dodatkiem jest biżuteria, która mnie również kupiła, ten sam fason co torebki. Koła w postaci kolczyków, zawieszek na szyje, oraz na ręce. Prezentuje się bardzo elegancko jak i charakterystycznie.

Kolory tego lata to przede wszystkim fuksja, pomarańcz, oraz kolory metaliczne typu niebieski zółty.
Grochy to jeden z głównych wzorów projektantów, bardzo ciekawie został przedstawiony na koszulach oraz total lookach, tak samo jak paski również okazywane w pełnych stylizacjach.
Ostatnim szczególnym dodatkiem są zdobienia całej garderoby w postaci haftów. 

Stylizacja:
Bluza- Sinsay
Spodnie- Butik
Buty- Reebok
Torba- Pepco




Fotograf:  Cykam bez zasad, bo lubię  ----------- klik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger