ŻEGNAMY WAKACJE













Cześć kochani czytelnicy !

Ostatnie dni wakacji,ostatni czas na to aby jeszcze trochę się rozluźnić,nie myśleć o tym czy dostane tą jedynkę z matmy,czy może tym razem mi się uda. Czy nauczyciel od Geografii na lekcji "organizacyjnej" zrobi kartkówkę i postresuje nas od godziny 8:00 czy też nie.Tak to są właśnie te chwile,o których teraz nie myślimy,mamy jeszcze całe 3 dni  ( nie licząc czwartku, nie praktykuje tych śmiesznych rozpoczęć roku szkolnego ) Pierwsze dni w szkole wiadomo każdy chcę się pokazać z najlepszej strony i prawidłowo ! Najważniejsze jest Pierwsze dobre wrażenie. Myślisz sobie " Idę sama/sam do tej wielkiej szkoły znam  garstkę osób,z nikim się nie zakoleguje" Jest to najgorsze myślenie jakie może być (chociaż ciągle marudzę chłopakowi,że jak za rok pójdę na studia to właśnie tak będzie ). Nie mam tutaj żadnych rad na to,ale bądź sobą,jeżeli jesteś osobą operatywną , żywą, dynamiczną  to spokojnie zaraz zostaniesz głową klasy,a natomiast jeżeli jesteś osobą  spokojną, mało energiczną  to również znajdziesz osoby i takie który Ci będą towarzyszyły przez okres liceum/technikum.

Zaczynam czwarty rok szkoły,przede mną drugi i ostatni egzamin zawodowy,matura oraz studniówka. Cieszę się ogromnie,że trafiłam na takie osoby w klasie jakie mam,myślę że z naszym zapałem oraz współpracą  poradzimy sobie z ostatnia klasą :)
Wszystkim pierwszoklasistom życzę szybkiego wdrożenia się do rytmu który nada Wam szkoła,a reszcie owocnej nauki,oraz samych pozytywnych przygód ;)

Stylizacja typowo wakacyjna, szorty, odkryte ramiona i uśmiech na twarzy ;)



4 komentarze:

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger