Sportowa Elegancja











 Cześć Wam !

 Ile osób tyle stylów w modzie, ostatnio natknęłam się artykuł, w którym właśnie znajdowało się to zdanie, zgadzam się z tym w stu procentach!

Na pewno nie ma dla mnie określonego stylu, uwielbiam eksperymentować, próbować dobierać wszystko ze wszystkim. Sport z elegancją, klasyk z glamour. Nie ograniczam się do danej bazy: jak dres to trampki i na siłownie jak sukienka to tylko szpilki, jak spódnica to tylko kozaczki, jak ciekawa oraz interesująca biżuteria to wyłącznie do wieczornych stylizacji. Większość moich rówieśniczek przyjęła taką klasyfikację, jednak ja lubię jak coś się dzieje jak nie ma nudy. To jak się ubieramy, jak dobieramy dodatki, odzwierciedla również nasz charakter.

Nie patrzę na to, czy znajomi wyglądają lepiej, czy gorzej, wydaje mi się, że nie ma to większego znaczenia, podstawą jest wygoda oraz komfort, nie wyobrażam sobie założyć daną część stylizacji, w której byłoby mi najzwyczajniej niewygodnie, albo czułabym się skrępowana.

Spodnie na gumce z białymi paskami dopasowują  się do trampek  oraz szpilek,do tego zmiana kolczyków na dwa rozmiary mniejsze,oraz zmiana okrycia wierzchniego i stylizacja gotowa zarówno do szkoły jak i  na ważną uroczystość. 

Stylizacja dobrana dzięki OutletParkSzczecin
Spodnie-HOUSE (45,00)






2 komentarze:

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger