YEEZY SEASON 4


NewYorkFashionWeek. W Czwartek Kanye West zaprezentował swoją kolekcję dla Adidasa w nietypowym, ale oryginalnym miejscu Roosevelt Island. Ogromne wrażenie robiły modelki/modele ustawieni w kształt szachownicy w centralnej części całego pokazu, były one rozstawione począwszy od koloru białego, po cielisty,wojskową zieleń oraz czerń. Tak samo projektant rozpoczął pokaz, modelki wychodziły zaczynając od bieli kończąc na czerni. Jednakże wielkim hitem są transparentne kozaki za kolano, moim zdaniem zrobiły absolutną furorę na pokazie. Większość modelek była wystylizowana właśnie w buty za kolano w różnych wariantach kolorystycznych oraz w buty za kostkę, które również będą hitem tej Jesieni.
Trudno było mi wybrać kilka topowych stylizacji, ponieważ wszystkiego projekty są fenomenalne.
Oto stylizacje, które według mnie są uderzające, pokazowe oraz bezkonkurencyjne. 











Większość ludzi twierdzi, że pokaz był totalną klapą, że nie było nic zaskakującego, a to jeszcze niewygodne buty, że jak Kanye mógł dopuścić, aby modelki mdlały stojąc w tym upale.

Niewiele ludzi twierdzi, że samo zaprojektowanie stylizacji, oraz całego programu wymagało wiele wiele pracy i że Kanye zrobił kawał naprawdę dobrej roboty, bo to jest właśnie ich praca, noszenie "niewygodnych" butów projektanta oraz to,że musiały stać na słońcu tyle czasu.

Kiedy na social media Maffashion oraz Jess widziałam  urywki pokazu, nie mogłam się doczekać aż gdzieś zaraz wyciekną pierwsze zdjęcia. Jak dla mnie cały pokaz oraz stylizacje są rewelacyjne. Po prostu wielkie, wielkie wow. Kolor beżowy będzie królował w sezonie jesień/zima 2016, muzyk  bardzo dobrze trafił w kolorystykę zresztą jak zawsze. Myślę, że jego pokaz jest jednym z tych lepszych na tegorocznym NYFW. Postawił na minimalizm, puchowe kurtki, długie kozaki, które tak naprawdę stanowią bazę jego kolekcji, wielkie bluzy z kapturem, wełniane swetry, to będzie górowało w tym Sezonie Jesień/Zima.
Jedyne co nie trafiło w mój gust to stylizacje militarne, nie do końca wpasowywały się w  kolekcje,jednak cały pokaz uważam za bardzo udany.

3 komentarze:

  1. twoje wyczucie stylu mnie powala,z wiochy a tak ogarnia sprawe. No Marta brawo,życze Ci sukcesów bo znasz się na tym wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta kolekcja. Fajne są takie luźne bluzy, można je nosić jako sukienki bądź do leginsów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KAŻDA STRONA MNIE , Blogger